Cosplay Expo 2.0 - Day 1

Selamat pagi semua! Its finally March 2023. I would like to share you all my experience at latest ACG convention called Cosplay Expo 2.0. Organized by LOL Cosplay Malaysia. Allhamdulillah, ini kali ke 2 saya dipilih untuk menjadi juri. 

Firstly, I would like to say thank you very much for organizer, LOL Cosplay Malaysia and my Saakira Izumi. To make this happen.

Ok, saya mula cerita. Hari saya menjadi juri untuk Hijab Cosplay Runaway untuk hari pertama Cosplay Expo 2.0, saya bercosplay watak Kamisato Ayaka dari Genshin Impact. 
Photo by Mumu Arupaka
Photo by Mumu Arupaka

Bukan itu saja, Saya dan Saakira Izumi ada buka booth for our merch and pre-loved costume. Before I forget, I do brings 2 of my officemate to experience ACG event, Aliah and Farahin.

I hope they get an unforgertabble experince! 
Photo by Tommy Lim
Photo by Tommy Lim
Photo by Tommy Lim
Photo by Tommy Lim
Photo by Tommy Lim

Tahniah kepada semua yang telah menyertai Hijab Cosplay Runaway, dan tahniah juga yang memenangi tempat dalam contest ini.  Tak lupa juga kawan-kawan yang datang support. Kita jumpa lagi di next event :D



Post a Comment

0 Comments