29 September 2012

Salam semua. kebanyakkan entri ryn post malam hari kan? haha umpama "batman" gitu .. kalau korang nak tahu tengahari tadi "Cosplay" yang ryn order dah sampai. Acctually, cosplay adik-adik ryn yang sampai dulu, ryn punya masih dalam proses jahitan. tak sabar lak rasanya. 


 Alif Hakimie - Uchiha Sasuke & Tobi's mask.
Amir Asmara - Son Goku

Time sampai je lori "Skynet" dah tahu dah nie mesti barang cosplay. hehe tak sempat bukak kami semua dah melompat-lompat. Lagi-lagi adik ryn yang Amir tu, sampai tidur pon nak pakai cosplay. hehe tu jelah kot nak kongsi malam nie. Ok bye !





Copyright © Hijab Cosplay Capries Ryn