Capries Ryn<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> Blog

It gonna be my last year
11 May 2013 | 12:38 AM | 1comments
Eh, dengar sini! eh no, I means baca entri kali nie!
Tahun nie 2013 merupakan tahun akhir jadi pelajar menengah. Nak tahu ape cadangan ryn pada tahun nie? jangan sampai ada yang pengsan lak lepas baca nie . (●´ω`●) //

Kalau ikutkan hati Hari guru tahun nie ryn nak menari macam dalam video kat bawah nie:

Tapi macam tak ada peluang je nak menari macam tu  ╥﹏╥ alahai.. Tahun nie kan last, make it different please! Rasa macam tak ada kenangan untuk tahun nie lagi. Kalau nak jadikan kenangan pasal kene marah dengan cikgu hari-hari baik tak payah.

Bayangkanlah, nanti dah tau nak teringin macam nie dah buang tabiat dah. Step-step yang agak 'tersembur' tu tukarlah. Lain dari lain pe tarian nie, selalu orang buat lakonan, nasyid, nyanyia. Cikgu sendiri kata kalau macam yang biasa-biasa baik tak payah ಠ_ಠ






Older Post | Newer Post

For any inquiries please email to
hyunryn@gmail.com


Menu Tabs




Highlight


Ryn on Kreko magazine