letihnya mendaki Antara Gapi, Panorama Alam Tropika

Hai Hello Hoi !! lebih sopan lagi, Assalamualaikum. Penat berjalan semalam, dari pagi punyalah semangat nak pergi Antara Gapi. Bukan apa, trip pergi Gapi sebab nak jumpa 2orang bestie ryn nie. Adlah dengan Nadia.


 Gambar atas nie, gambar ryn bersama Nadia. Rumah yang kat belakang tu, rumah Adlah. Sorrylah Adlah, sebab tak snap pic dengan awak, awak tahu kenapakan? hehe ok ok back to topic.

 Ok, nie body guard ryn. ngee~ adik ryn yang lahir sama tarikh dengan ryn 26 March. Nama die? Amir Asmara Dana.

Apa-apa pun, alang-alang dah menaip. Ryn nak bagi tahu Tok ryn yang kat alor setar tu masuk TV hari nie dalam TV3 al-hijrah. Yang ryn bulat tulah Grandma ryn .. hehe



mKbye !



Comments

gadisbibirseksi said…
haha XD tok kte msok tv kan kak shahira :p
Adlah Nabihah said…
Macam kenal je "Mkbye" tu ;p