Askar makin bertambah

Oyasuminasai semua kawan-kawan. 3hari lepas ibu ryn masuk Hospital Kuala Kubu Bharu. Semalam 17.12.2012 ibu ryn dah melahirkan dengan selamatnya adik ryn yang ke5 nie. Ramaikan adik ryn? hehe Bertambahlah hero dalam rumah ryn nie. Ryn sorang je lah anak perempuan nampak gayanya. Tak apalah, Allah S.W.T maha adil kan?

 comel tak?
 Akmal melihat satu-satunya adik dia.

Tak langsung jugak hari kelahiran adik baru ryn tu sama tarikh kelahiran adik ryn yang ke 3 nie. Selamat Hari Jadi Afiq Akasha, kaklong sayang afiq, walaupun degil macam Randy Orton.



kesian die potong kek kat belakang kereta je. time nie nak cepat-cepat cut kasi ibu rasa sikit.




Comments

Syiffa Roxy said…
Congrats dapat adik baru ! :D hehe Alhamdulillah la adik banyak adik.Saya ni anak tunggal je :)
gadisbibirseksi said…
haha trime ksih ^^
xpe ank tunggal pon ade kelebihan die :3
Mohamad Zaki said…
Hai! Sesi blogwalking :3 datang jenguk jenguklah saya punya http://kacangigs.blogspot.com/
Kenari Putih said…
wah ryn..tahniah.. rajin tlg your mom jaga adik ok.. kak ada 2 boy.. gurl blm ada lagi.. ;D