Capries Ryn<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> Blog

2012 Trip (Melaka)
04 December 2012 | 2:07 AM | 3comments
Assalamualaikum umat islam, dan selamat sejahtera yang bukan islam. Cuti 2012 nie korang bercuti ke mana? Yang tak berjalan ke mana tu tak pe lah. Mungkin lain tahun. Alhamdulillah ryn baru je balik dari Melaka semalam. Letih badan tak hilang lagi. hehe 

#muka bangun subuh nak bertolak ke Melaka

Ryn malas nak cerita panjang, nanti tak ada yang nak baca pulakkan? Ada lebih baik ryn buat jadual tersusun. 

1 december 2012

7:30 pagi - bertolak dari rumah
8:30 pagi - breakfast di Restoran Leha Kelfood


11:30 tghari - berhenti di R & R Ayer Keroh
11:50 tghari - sampai ke tol Ayer Keroh
12:30 tghari - tibe di Bandar Hilir Melaka












3:00 petang - makan petang di kedai berdekatan "Kota Afamosa"
5:00 petang - shooping di Mahkota Perit Parade

 #amir buat muka serius
 #gundam . alangkah bagus kalau tokey tu bagi satu



6:30 petang - destinasi seterusnya ke Pucong
10:50 malam - sampai di rumah peginapan

 #anak patung gajah orang tu adik oii

2 december 2012

1:00 petang - checkout dari  Desa Idaman (rumah penginapan)


 #depa buat muka dahh







#gambar terakhir dalam rumah nie

2:10 petang - berhenti sebentar bersama kitkat di Restoran Jejantas (Plus Jejantas)


#konon bergambar dengan Messi lah .. haha

3:15 petang - singgah Aeon Rawang



#bedebuk kene tumbuk

5:28 petang - sampailah ke Rumahku Syurgaku
It's all for today entry, penatkan tengok trip kali nie? haha


Older Post | Newer Post

For any inquiries please email to
hyunryn@gmail.com


Menu Tabs




Highlight


Ryn on Kreko magazine