Capries Ryn<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> Blog

sumpahan anak patung
19 October 2012 | 4:55 PM | 0comments
Assalamualaikum kawan-kawan semua. Wahh sekejap je nak hujung tahunkan? yes, that's true ! hurm .. walau macam mana pun ryn tengah menduduki peperiksaan akhir tahun nie. haha pening kepala carik jawapan. hehe hari tu ryn ada cerita ryn beli cosplaykan? yeah .. alhamdulillah cosplay tu dah sampai akhirnya .. jauh pejalanan cosplay tu. dari China sampai ... Malaysia .. sampai ... pagar rumah ryn dan sampai jugaklah kat tangan ryn. hehe

tradada !
kalau nak tahu cosplay nie berapa ringgit? hehe Luckly, lah ryn dapat survey yang paling murah RM170 free postage. kalau nak tahu cosplay nie mahal tau! tak caya pergi survey mana-mana kedai cosplay, paling murah pon ryn pernah jumpa RM80. hehe.


yup, this is it!
name: SAKURA KINOMOTO
from: CARDCAPTOR SAKURA



Older Post | Newer Post

For any inquiries please email to
hyunryn@gmail.com


Menu Tabs




Highlight


Ryn on Kreko magazine