membebel bahasa jepun bagus sangat ke?

Salam semua. kebelakangan ni ryn jarang update blogkan? ye ye ryn tahu .. ryn sekarang dah tergelam dalam dunia game. haha pelikkan? dah besar panjang pun asyik dengan gamekan? ya ya .. kembali ke tajuk. cuti hari Malaysia yang lepas ryn berjalan Rawang. saja menghabiskan duit raya dekat sana. pergi Pustaka rawang, belek belek buka dekat kedai tu. kembang kempeh hidung bila ryn jumpa buku ni.


 yup! buku belajar bahasa jepun. dari dulu lagi ryn teringin nak buku macam gini rupe. Akhirnye! *terharu* jumpa jugak.! nak tahu harge die? HAHA RM11.90 je .. nampak tak tu ! macam macam ayat bahase jepun ade dalam buku tu. "Watashi" "Desu-ka" macam macamlah !!
buat masa sekarang nie ryn cuma hafal 5% je dalam buku tu ! HAHA .. bukan ape, takut ruang dalam otak yang nak simpan untuk SPM tahun depan tak cukup ruang pulak ! haha XD

Comments

profmie said…
wah..bgus2x..
sy pun dh ade buku bhs jepun..
mlhn di uni tgh nk amik bhs jepun sbg bhs ke 3..huhu..
good luck in spm coming soon..
gadisbibirseksi said…
worhh..
sep sep same2 ade buku jepon ^^
wah.. pndai bnyk bahasa nmpk ^^
btw, arigatoo sbb wish untk SPM ryn thun dpan ^^