Capries Ryn<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> Blog

membebel bahasa jepun bagus sangat ke?
19 September 2012 | 6:57 PM | 2comments
Salam semua. kebelakangan ni ryn jarang update blogkan? ye ye ryn tahu .. ryn sekarang dah tergelam dalam dunia game. haha pelikkan? dah besar panjang pun asyik dengan gamekan? ya ya .. kembali ke tajuk. cuti hari Malaysia yang lepas ryn berjalan Rawang. saja menghabiskan duit raya dekat sana. pergi Pustaka rawang, belek belek buka dekat kedai tu. kembang kempeh hidung bila ryn jumpa buku ni.


 yup! buku belajar bahasa jepun. dari dulu lagi ryn teringin nak buku macam gini rupe. Akhirnye! *terharu* jumpa jugak.! nak tahu harge die? HAHA RM11.90 je .. nampak tak tu ! macam macam ayat bahase jepun ade dalam buku tu. "Watashi" "Desu-ka" macam macamlah !!
buat masa sekarang nie ryn cuma hafal 5% je dalam buku tu ! HAHA .. bukan ape, takut ruang dalam otak yang nak simpan untuk SPM tahun depan tak cukup ruang pulak ! haha XD


Older Post | Newer Post

For any inquiries please email to
hyunryn@gmail.com


Menu Tabs




Highlight


Ryn on Kreko magazine