Capries Ryn<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> Blog

Cosplay
29 September 2012 | 11:24 PM | 0comments
Salam semua. kebanyakkan entri ryn post malam hari kan? haha umpama "batman" gitu .. kalau korang nak tahu tengahari tadi "Cosplay" yang ryn order dah sampai. Acctually, cosplay adik-adik ryn yang sampai dulu, ryn punya masih dalam proses jahitan. tak sabar lak rasanya. 


 Alif Hakimie - Uchiha Sasuke & Tobi's mask.
Amir Asmara - Son Goku

Time sampai je lori "Skynet" dah tahu dah nie mesti barang cosplay. hehe tak sempat bukak kami semua dah melompat-lompat. Lagi-lagi adik ryn yang Amir tu, sampai tidur pon nak pakai cosplay. hehe tu jelah kot nak kongsi malam nie. Ok bye !






Older Post | Newer Post

For any inquiries please email to
hyunryn@gmail.com


Menu Tabs




Highlight


Ryn on Kreko magazine