Cosplay

Salam semua. kebanyakkan entri ryn post malam hari kan? haha umpama "batman" gitu .. kalau korang nak tahu tengahari tadi "Cosplay" yang ryn order dah sampai. Acctually, cosplay adik-adik ryn yang sampai dulu, ryn punya masih dalam proses jahitan. tak sabar lak rasanya. 


 Alif Hakimie - Uchiha Sasuke & Tobi's mask.
Amir Asmara - Son Goku

Time sampai je lori "Skynet" dah tahu dah nie mesti barang cosplay. hehe tak sempat bukak kami semua dah melompat-lompat. Lagi-lagi adik ryn yang Amir tu, sampai tidur pon nak pakai cosplay. hehe tu jelah kot nak kongsi malam nie. Ok bye !





Comments