Capries Ryn<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> Blog

rasanya tak ada sapa yang tahu
13 December 2011 | 6:47 PM | 0comments

selamat hari hujan semua*!
''rasanya tak ada sapa yang tahu''
tu tajuk entri hari nie..

nak tahu something pasal ryn tak?
ramai pikir ryn nie ''gangster'' kat sekolah

ada ke patut budak tu cakap ryn bukannya pengawas tapi penganas..
nasib baik kesabaran ryn tinggi.. huhu

kalau nak tahu.
ryn sebenarnya nampak je kasar tapi dalam hati ada taman .. erk !!

huhu macam tak kene je ayat tadi.
apa yang ryn nak bagitahu ryn macam perempuan lain jugak suke bende kiut kiut tapi ryn tak suke bende feminin sangat.

ryn suka warna pink macam perempuan lain jugak.
ryn bukan anti sosial

ryn bukan anti lelaki
kawan ryn bukan semua perempuan.

ryn senang bergaul dengan sapa-sapa just ryn malu nak bertegur je.
ramai yang kata ryn sombong tapi sebenarnya ryn pemalu.

tapi..
kalau dah berkawan ryn jadi berani bile bersama kawan.
nak tahu macam mana?

kalau bersama kawan ryn boleh buat persembahan, ryn jadi hyper.
itu lah ryn sebenarnya.














Older Post | Newer Post

For any inquiries please email to
hyunryn@gmail.com


Menu Tabs




Highlight


Ryn on Kreko magazine