zaman kanak kanak


asslamualaikum semua..
dan salam kenalan kepada follower baru,
korang sihat? ryn sihat alhamdulillah.

ryn rindu sangat kawan-kawan ryn semua. korang mesti ada ramai kawan jugakkan?
kalau korang nak tahu masa ryn umur 5tahun ryn sekolah di Tadika Disney, 6tahun pulak ryn sekolah di Tadika Sri Ayu. hehe macam main pindah-pindah sekolah pulak..

erm, tik tok tik tok dah naik darjah1. dari darjah1 hingga darjah4 ryn sekolah di SK Taman Sri Gombak2. seronok sekolah situ! bila masuk sekolah rendah ryn masok sekolah agama jugak, ryn sekolah dekat sekolah sekolah agama Abu Bakar As-Sidiq. tapi sebelum tu ryn pernah sekolah dekat sekolah agama Darul Thulab jugak .. tapi sekejap jee

yelah ryn kan suka pindah-pindah sekolah.. haha tu baru sampai darjah4..

*masa buat persembahan dekat pusat beli-belah (tadika)


* masa darjah3

akhir tahun masa darjah4 tu ryn pindah rumahlah pulok. dah best-best stay situ, tai sini best jugak. haha darjah5 ryn sekolah dekat SK Bandar Baru Batng Kali, tapi dekat situ hanya 3bulan je, pindah lagi! ryn pindah dekat SK Batang kali hingga habis darjah6 ... haha

















Comments

che mastura said…
ololo..comey...~~~main komen2..hehe
Saya Auni said…
aceceh , die buad comey pulakk .
gadisbibirseksi said…
@Saya Auni eley2 auni jeles ke?? dlu je comel skrg... laen dah :( .. haha