ryn pembunuh ke?


Assalamualaikum dan salam 1Malaysia!
Haha.. korang takut ke tengok tajuk entri kali nie?
Actually entri tajuk nie bukanlah pembunuh yang korang pikirkan.
korang geli tak serangga? Ryn pon geli.. kalau ryn nampak je serangga yang ryn geli kelak ryn akan melompat ataupun panjat dekat mana-mana tempat yang dekat.
Lawak ke? Haha
*bayangkan ryn meloncat-loncat .. haha



tapi ryn tak berani pulak nak bunuh serangga tu..
tapi kenapa letak tajuk entri ‘’Pembunuh?’’ yeah! Inilah yang ryn nak ceritakan. Ryn kalau Nampak je semut ryn rasa nak bunuh-bunuh semut tu! Sebenarnya bukan rasa dah bunuh dah pun.. hehe.. lagi-lagi yang masa semut-semut tu berkumun dekat makanan ke tumpahan air ke .. haha

eii! Geramlah semut memang menguji kesabaran ryn.
Tapi ryn tahu tak baik bunuh haiwan yang tak bersalah tapi! Ryn tak boleh tahan! Benci benci benci!
#taip entri nie dengan penuh rasa geram!

p/s: baru-baru nie semut boleh pulak berteluar dalam kotak besi yang ryn simpan barang-barang jangka sudut, tolok penanda dan lain-lain laa!

akhirnya kotak tu kena buang ryn ambik alat-alat tu je..
*sob sob









Comments

ryn said…
@Azekzk

haha .. bnde tu mmg jerk lorh haha