memorial dapat jumpa akak DINA

hai semua ..
cheese =) nampak tak tajuk kali nie?? jeng jeng jeng

betul tu ryn dapat jumpa die nie hah ! akak DINA
*tengok gambar kalau rasa batak tak kenal awek nie =)
die femes takkan tak kenal kot ~


yup ryn dapat nie dari die .. siap ada signature lagi kan?
untung tak ryn ? haha

acctually, ryn jumpa die dekat sekolah ryn (tahun 2010) .. saje nak cerita sekarang .. haha ...
die bagi ceramah and siap promosikan 'kotex' untuk sekolah ryn ..
kesian kat budak-budak laki .. tak dapat jumpa die, sebab ceramah tu untuk pompuan je .. haha
hoho ... untungnya!

korang mesti ada yang pernah jumpa artis jugakkan?
selama nie ryn jumpa jauh-jauh je ngan artis tapi masa dapat jumpa akak Dina ryn dapat cakap face to face ngan die.. wahhh ~

hari tu ryn jumpa dafi,
tapi jauh-jauh je.. takut nak tagur sebab die tengah 'hangout' ngan membe die.. hihi
kalau korang ada pengalaman jumpa artis or pape jelaa~ korang tinggalkan lah komen ye =)
see ya!

Comments

EIYAA RAZ said…
wahh , best lah . penah gak jumpa retis dulu . farah dhia , ezlynn ( betoi tak ejaan nama dia ? tah ler >< ) , ramlah ram , senario , adibah noor . yang tu je kot ~
raihana said…
me jumpa aiman vanila coklat...hihi