Capries Ryn<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> Blog

hari merentas desa buat ryn cuak
14 January 2012 | 5:30 PM | 0comments
salam sajahtera semua ryn hope korang sihat aje
arhhh ! letihnya kaki ryn nie
percuma dengan sakit kepala kene berjemur tangah panas

tulah demam tapi degil jugak nak merentas desa
hah ! ambik, padang muka!

pape pon korang-korang
ryn nak bagi tahu ryn dapat 1markah untuk rumah sukan ryn
walaupun ryn tak dapat nombor 1-20 tapi ryn dapat 1markah
kira baguslah tu yang mana dapat 1markah (macam ryn) tu kira saki - baki nombor 21 - 30

haha rasa bangga kejap
bayangkanlah dalam 3000+ ajar dalam sekolah ryn tu
(tibai je tak ingat jumlah keseluruhan)
haha


persoalannya?
kenapa ryn dapat 2 nombor?
haha lawak bila ingat balik, ada ke patut akak yang bagi nombor nie bagi ryn nombor 'menengah rendah' ! hey dulu ye la ...
tahun nie ryn dah 16 tahun lah hmmm ...

cepat - cepat ryn pergi tukar
nasib baik sempat .. cuak 5 minit .. haha

haha sejujurnya memang penatlah merentas desa semalam
bangun pagi nie rasa lenguh lagi kaki nie sampai sekarang tak lega lagi .. haha

alhamdulillah
pening dah oke la..
hey korang macam mana? dapat nombor berapa?




Older Post | Newer Post

For any inquiries please email to
hyunryn@gmail.com


Menu Tabs




Highlight


Ryn on Kreko magazine