Capries Ryn<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> Blog

ryn ade bele biawak .. hehe
03 December 2011 | 12:36 PM | 0comments

*inilah biawaknye!

*muka adik ryn bile dapat biawak

assalamuailaikum!
#beri salam macam lirik lagu nasyid

pelik tak entri kali nie? dasyat-dasyat!
disebabkan adik ryn tergila-gila sangat binatang pelik-pelik

nak jadi cerita,
suatu hari... jeng jeng jeng

abah ryn pergi kerja, ada motor kat depan abah ryn terlanggar biawak nie
mase tu biawak tu dah terjelir lidah keluar!

nak tak nak abah ryn kutiplah
*satu tujuan je mase tu!

yup untuk bagi dekat adik rynlah.. haha
#bapak mana tak sayang anak.

masa tu abah ryn pikir kalau mati pun tetap bawak balik just tak bele je la.. haha
#tunjuk jee

tapi akhirnya biawak tu hidup memang takdir nak suruh adik ryn bele laa tu kan? hehe
sekarang biawak tu tetap sehat.

dan akhirnya..

rumah ryn dah jadi macam mini zoo..!

biawak. hamster. ikan. burung nuri. lopster. kura-kura.
akan datang!
TIKUS BELANDA!

merepek!
haha
















Older Post | Newer Post

For any inquiries please email to
hyunryn@gmail.com


Menu Tabs




Highlight


Ryn on Kreko magazine